Måndag 24/1-2011

♥ser Hejsan !
Det var redan en månad sen det var julafton ! :) Nu får man vänta 11 måndader ungefär till nästa ^^
Har precis kommit hem från plugget , pappa hämtade mig!
Ska följa med Sofia på ridningen också , dom ska hoppa idag och hon har Skeleton, ser ut som pippi långstrumps häst xD Prickig <3
Och då tar jag bilder.
Helgen har ju som sagt varit bra , inga ovanligeheter :) <3
Imorgon tror jag vi har glosor på spanskan , eller så är det till tordsag , hmmm.....?
Vet faktiskt inte , men aja...... skit it, vad har det med det här och göra , RIGHT ?
Tittar på ett program nu som hetet: Akutmottgningen och det är lixom människor som råkat ut för saker tex:
En tjej som blöder AS mycket näsblod , och när hon höll för näsan kom det ut ögonen ist !!! Usch! ^^
Och en kille som råkat få en spik genom ringringret ^^
En kille som blivit slagen med en planka i huvudet och han blöder igenom handdukar ^^
En gammal gubbe som svimmat och åkt in i väggen typ och börjat blöda mellan ögonen ^^
aa typ det !
Fyyyfaan ! Att råka ut i något sånt !

Ni får FÖRMODLIGEN höra från mig i kväll!! KYSS! //Emma♥


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0