Komentar ! :)

Hejsan alla ! :)

Idag har jag varit med Sofia. Vi har väl inte gjort något särsklit, jo satt på oss lösnaglar som vi hade kvar sen i somras xD haha ! :) Så det är lite svårt att skriva...
Jag har fått en liten komentar:

Från Emilia:

Bättre uppdatering tack!

Japp ska ske ! Men , det var bara nu medans jag var borta som det var lite paus...:)
 Men det blir bättre ! <3 Jag lovar !
Juste ikvälll har vi också tittat på dom två vampire diaries avsnitten som vi missade när vi var bortresta,
eftersom vi har inspelningsbar digital box ! :) Så det var bra och VÄLDIGT spännande ! <3 :)
På tisdag börjar jag rida igen också ! Och på måndag fyller jag faktiskt år! Fast det är kass för det är på en måndag, vi börjar skolan och jag fyller tretton ! Det som är roligt är att det verkligen inte kan bli värre ^^ :)
Haha ! Nej nu ska jag och Sofia bädda upp Sofias bädd, hon ska sova här :)

Puss puss !

Vi just nu ! :) :

ice-cream ! :) <3 Jummie !

Fjooooortis xD Haha , nej vi flummar :D

 YEEE ! :)

Puss !! //Emma o Sofia


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0