Home sweet home !

Japp ! Så var den semestern borta.... har haft det skit härligt ! Den högsta temperaturen har nog varit 33 grader ! :) Skööönt...
Vi har varit på en stor djurpark: Loro parque ! Där det fanns massor med djur !:
Späckhuggare, delfiner, ormar, fåglar, sjölejon, lejon, panter, leopard, hajar, rockor, pingviner m.m
Späckhuggarna var sååå coola ! Dom hade en show, där dom gjorde bakåtvolter, och skvätte vatten på publiken, själv satt man längst fram ^^ ha ha ! <3 :D
Sen så har vi varit på eett stort vattenland: Siam park....fy SATAN vad kul det var ! Det kom lixom 3 meter höga vågor, i timmen ! Det roligaste jag varit med om tror ja :)  !
Sen har vi väl varit på stan, och blivit guidade runt ön m.m
Så det blev en lyckad semester ! :) Och skit vad Bella växt ! :o..... Och stark hade hon också blivit...
Aja..det är skönt att vara hemma igen !

vi kom hem måndag natt, klockan tjugo ver tolv, och då mötte pappa oss vid båten, så sov vi hos han :)
Tidigare på dagen shoppade jag på lidex och på Kappahl ! :)  Ni får bilder en annan dag, orkar inte lägga ut nu..
Men hoppas ni haft en bra jul! Jag fick 1100 kronor, och lite mer :)
Puss !!! //emma


Kommentarer
Postat av: Emilia

Bättre uppdatering tack!

2011-01-05 @ 20:00:49
Postat av: Sofia!<33

Lycko dig jag vill också resa utomland! Haha! <33 Puss <3333

2011-01-06 @ 16:45:38
Postat av: Sofia!<33

Lycko dig jag vill också resa utomland! Haha! <33 Puss <3333

2011-01-06 @ 16:46:38
Postat av: Emma

Haha !: ) det är bara att önska sig pengar :D haha ! <3

2011-01-06 @ 22:13:53
URL: http://hhjaartat.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0