Bakdag !

Hejsan Svejsan !

Nu har jag precis ätit klart , det blev pannkakor :D Mummss.....
Har varit hos Sofia nästan hela eftermiddagen, aa kanske lite överdrivet men nästan..... xD
Vi har bakat ....... kan inte säga vad för vi har bakat till klassen , och vissa läser min blogg , såå aa :)
En liten överraskning ! :D Och Tove var med också :) <3
Skolan har varit bra väl , he he ! Som vanligt.....
Har faktiskt inte speciella bilder ..... kanske några från Teneriffa ? :D


På ikea ! :D


På hotellet , det var större på andra sidan :)


På Loro Park :)





Späckhuggare-Number one på klart häftigast ! (Ser ni mig?) :)


IGNORERA mig !!! Helt äkta bild ! :D


Min GODA frukost ! Cocos yoghurt ! F*N vad gott ! :D


Någon cool grej XD


På julafton !


På nyårsafton , man tänder på dom där och sen flyger dom upp i luften !



Suddig ^^




min "perfekta" resväska..  Vi köpte varsin ny resväska där inne , BRA idé ! Mammas hjul ramlade av precis när vi skulle ta bussen till flyplatsen och min och brorsans sprack under flygresan ^^ Haha ! Största misstaget EVER !
Nu har vi lärt oss något ! ha ha ! =)


Vår bil när vi kom hem ^^ ha ha ! :)

KYSS ! //Emma ♥


Kommentarer
Postat av: IDA JOHANSSON

sv: Inga problem! Den är en häst på Gannarve :) <3

2011-01-19 @ 21:02:54
URL: http://iidajjohanssson.blogg.se/
Postat av: malak

åååå vad härligt och vara där. dit skulle jag vilja åka:D och vad gulliga spekhuggaren (stavning)och en fråga till hur kunnde du våga bära en orm fett coolt det skulle jag inte våga var det inte läskigt ????? :) kram :P XD

2011-01-19 @ 21:06:10
Postat av: Emma

Det var inte alls läskigt ! bara när han började vrida sig ur armen på mig xD

2011-01-20 @ 20:22:01
URL: http://hhjaartat.blogg.se/
Postat av: malak

ok men var den tung då om jag var du så skulle jag vara hur skaraj som helst XD men hade du det roligt då på teneriffa (stavning ) XD ;) :P ???

2011-01-22 @ 20:05:58

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0