statistiken ööökar ! :)

Hejsan hoppsan! :)
Är på ett någorlunda  (?) humör... förutom att jag har så ont i halsen att jag knappt kan svälja och att mitt sår i munnen skaver ^^ Om ni minns vad som hände ? xD
Som sagt.... Rubriken säger allt !: Statistiken ÖÖÖKAR !? Underligt ! Jag ska erkänna att förut hade jag runt 3-5 st läsare !? haha skrattretande :D Men nu...poff ! Så är det fler !
Vet inte exakt hur många, men fler är väl iaf bra ! :) right ?
Idag på stan hittade jag ett par converse med dragkedja , dock inte äkta men det struntar jag i! Det är lixom bara ett märka på skon som gör så att skorna blir dyrare elrhur !? Och det känns lite onödigt enligt mig!
Sen så hittade jag en svart tröja med puffärmar och ett linne med knappar ! Skit fint och snyggt ! <3
(Orkar inte lägga upp bilder nu) ni får det kanske senare ikväll ^^
Nu lite senare åkte vi till willys och köpte lite mat....fick magvärk ^^ Skit ont gjorde det ... Vet inte vad det är....
Nu är vi hemma iaf och ska göra potatisgratäng och kött ! Mamma vill ha hjälp så ska hjälpa henne nu..
Ska kanske vara med Sofia imorrn ,,,,, längtat och längtat har jag gjort efter det !!! :D


Haha ... hade brist på bilder (förutom kläderna)


Så ni vet är jag INTE köttmänniska ! Tycker det är ganska hemskt....

På tal om kött !


Det här var väl ändå ÖVERDRIVET !? Det har börjat säljas KÖTThalsband såg jag på nätet !?
Sjukt...

KYSS! Emma♥


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0