Stan ! :) ♥

Tjenare! :D

Har varit på stan hela dan med Sofia :) Jag hittade några saker.. men köpte dom aldrig :( (ni kommer få bilder..)
Fast sen gick jag och Sofia hem till mig... och gjorde typ inget...Sen cyklade vi ner på stan igen, men till mammas jobb..för vi tog bilen till stan för jag och Sofia skulle köpa gympaskor till idrotten, men också till Crullis cup på onsdag! (fotboll.) Och mina är bara sååååå snygga :D Tycker jag iaf :) ♥ Och sen fick vi var sin gympapåse på köpet! Fett bra :D Sitter och tittar på Ronny och Ragge :D haha...förjävla bra :) ♥♥♥


Haha :D xD


Byxorna jag tyckte om... men dom hängde som fan där framme och såg inte klokt ut ibland när man rörde sig :s


Accecoarerna (stavning?) var  knappar :)


Tröjan jag gillade :) ♥


Och ett par leopard skor som jag ÄLSKADE ! ♥


Mina skor ! ♥







//




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0