Söndag igen ! :)

Hej sötnosar ! ♥

Har varit en stund med Sofia! Vi har stått och sjungit framför tv:n till Eric Saade-Popular! ♥ Den är ju bara föör j*vla bra! :D ♥ Sov till 9 typ och duschade efter det. Sen har jag haft det tråkigt.
Igår kväll efter Melodifestivalen såg jag och mamma på hästhoppnig, Sverige kom 2:a! ♥
Jag gillar Rolf-Göran :D Och Malin Baryard ! ♥ Asså jag är ännu bara FÖR stolt över Sessan! Kan ju kanske lägga upp en av filmerna. Mamma filmade båda :D Idag vet jag inte vad jag ska hitta på. Ska till mormor :) (kanske.)
Har inget annat att skriva om tror jag. Har inga bilder heller tror jag :(

Bara från google.


Gillar Loreen :)

//


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0