Phineas and Ferb :D

Tjolahopp ! :)

Vad görs ? Tittar på Phineas och Ferb :D haha ! Bra jue ! <3 Ätit vofflor till mat :D Onyttig veckan... Gött var det iaf ! :) Enligt mamma ska jag bli frisk nu...ORDENTLIGT ! Så ska stanna hemma imorrn också,,,, Fast är inte riktigt bra än faktiskt, det ska jag medge :) Blev ingen ridning :( SNYFT !!!! :´(
Är sååå nervös till Lördag då det är hopptävling och jag ska vara med klass 1 och 2 !! Fundera på att vara med två klass 1 ist ! :) Är inte riktigt redo för klass 2 känner jag.......
Ska gå och lägga mig och se på något tror jag jag ska göra .... Sköööönt :)
Har ingenting att skriva om... Känns som ett ganska meningslöst inlägg ^^,,,,,,,


Jag och Lilla Shinaya från i somras då vi red Western !! <3


Blev inte jag och söt-Super idag :´(


Min älskling <3


Old picture !! :D




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0