Melodifestivalen ! :)

Gomorron ! :)

Vaknade typ 8 i dag igen ^^ Eller så var det sju t.o.m... av att jag mådde såååååå himla dåligt ! Mina läppar var snustorra och hela kroppen värkte... Hade troligen feber :( Men nu har jag tagit en alvedon så nu börjar det på bättringsvägen igen :) Iaf ett tag ! Tove kommer hit idag. Vi har inte varit något i helgen !!! :o Idag ska jag bara ta det lungt. Se på Ponnyakuten ikväll :D
Igår på Melodifestivalen höll jag ju på Eric Saade.... Han är ju bara FÖR söt när han sjunger ! <3
Han måste vara sötast i Sverige! Seriöööööst ! :) Dock ringde jag aldrig och röstade på någon.
Svenska folket är ju helt.....BORTA ! Hur f*****n kunde det där dans bandet gå vidar !? SERIÖÖÖÖST !?
Och sen hon som sjöng "spring för livet" typ.... Så HIMLA dålig !!! ^^ :s
Aja... Nu ska jag göra något... :) haha... Lyssna på musik eller ngt :D
PS: Bilden där uppe är från när jag var med i tidningen xD haha Puss !!  <3


Kommentarer
Postat av: malak

vad fin du var på bilden<3 och en fråga fiken kanal är ponyakuten och vilken dag och viken tid ??vet du det ;) :)

2011-02-20 @ 11:35:57
Postat av: Sofia!<33

J jag fattar heller inte hur det där dans bandet kunde gå till final dom sög ju haha xD :) <3

2011-02-20 @ 12:14:46
Postat av: Emma

Malak: Det är på en söndag (idag) och klockan 17.00.

Sofia: Neej ! :) Håller meeeed ! <3

2011-02-20 @ 13:10:38
URL: http://hhjaartat.blogg.se/
Postat av: malak

tack!!emma :)<3 XD

2011-02-20 @ 15:59:17

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0