Lördag ♥♥♥♥♥♥

Godmorron ! :)
Vaknade redan vid 8 ^^ Och gick och la mig igår 12 typ ? *suck*... Aja... är ganska pigg och mår sådär.
Är så hostig ! Vet inte vad det kommer ifrån :( Idag ska vi hem till mina kusiners pappa.  För han fyllde år i Torsdags ! Grattis till han ! ♥♥ Vid 3 ska vi dit tror ja :)
Nu ska lillebror gå hem till sin mamma (hon bor liiiite längre bort från oss.) Visste ni att jag hade en lillebror? :)
Eller låtsas lillebror för att vara exakt xD
Igår i stallet gick det bra. Jag red bara Lisa. Och hon var pigg, och busig. Hon gjorde fåniga språng och skulle bryta av i galoppen och sen när jag skulle trava började hon galoppera o.s.v sen gick det allt bättre när Tove visade mig att jag skulle ha kort kort tygel på högern och sen dra tygeln mot låret lite grann med vänstern.. och då gick det bra och hon gick ner med huvuvdet lite grann (hon tar upp huvudet annars.)


Fölis ♥ (ingen bra bild jag vet!!!xD)


bobby ♥


Igår kväll ♥


Den finaste och sötaste bild jag fått på henne !!! ♥♥♥♥


Och jag xD


Första dagen jag fick telefonen xD Sööömnig :)

//

PS: Kunde visst överföra bilder til datorn !!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0