Knasig hund !

Är just vad jag har ! Hon är här nu och är under soffan och kravlar efter en boll ^^^Men hon förstår inte att hon har växt så det knackar , eftersom förut kom hon in och ut ur soffan hur enkelt som helst, men nu är det inte lika enkelt längre ..^^ haha ! :D
Idag: Har det varit bra, saknar Sofia ! Hon är sjuk och har halsfluss ! :( Stackarn...
Det har varit bra.... Efter skolan var pappa med bilen vid parkeringen och väntade på mig eftersom han skulle följa med mig till Expert , har inte kunnat ringa eller sms:a med min mobil ^^ Vet fan inte vad som hände med den, sen plötsligt funkar den på Expert ! Irriterande ^^ !
Om någon som läser min blogg vet hur man zoomar när man tar kort får den gärna berätta hur ?^^


Dagens outfit ! :
Grå kofta: hm?
Vitt linne: Lindex
Jeans: Kappahl


Bamse (min gamla hund) <3 Miss you !


Bella ! (min nuvarande hund) haha ! Love you <3


Trött efter skoldag? (Sägtill om jag ska ta bort den! <3)


Lösnaglar :D


<3 hihi :)

KYSS ! //Emma ♥


Kommentarer
Postat av: Sofia! <33

Det är lungt du kan ha kvar den, men man var ju helt slut efter skoldagen haha xD :) <3

2011-02-14 @ 09:14:23

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0