Hemmafrånstallet<3

Tja !! :)

Är hemma från stallet nu :)Gick SKITBRA! :o !!!! <3 Han (Super.Janne) gick.... SUPER ! xD På tygeln helt rätt och allt ! Och när jag satt av och Sofie hunnit komma fram till mig hon ba:
- Vaaa faaan ? och pekar på hans mule. Och där var värsta blod ! Haha ... fick panik och ba:
-ÅÅÅÅSAA!!! SUPER BLÖÖÖDER !!! (panik!) xD Och hon sa att det var nog lite näsblod... :) <3
whatever ,,,,, kul och veta ? Nej men idag i skolan på engelskan när man skulle läsa två och två för varann... Jag läste med Casper och lixom så börja jag berätta om solsidan från söndags....
Och började garva som AS! När jag skulle berätta om i början när han skulle köpa en kamera...
och han Fredde undrade om man skulle ha närbild hur man gjorde och sååå..
Och han som var i affären sa :
-Med den här (tog upp nåt) vadå ! Ska du ner i trädgården och fota blommor? -.......typ.......
Och sen ser man när han fotar sig i röven ! :D Haha ! Så j**vla grymt xD haha !
Och sen när han vill att han ska slå ett getöga i hans röv! xD haha !!! :)
Har jag dålig humor ? Aja...Fick Casper att skratta iaf :D Det har varit en bra dag iaf. Imorrn ska jag förmodligen va med Sofia. Och Förlåt för dålig uppdatering idag, men hade lite bråttom till stallet. Och SNÄLLA ! LÄs min blogg ! Statistiken har inte sjunkit eller höjts så SNÄLLA ! :( :) <3333


På slöjden :D


Nästan klar med min spegel :)


Jag och Super <3


Dagens outfit !

Nu ska jag gå och bada ! :) KYSS! //Emma ♥




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0