26 Juli 2010 ♥

Hej !

Var hemma från skolan idag, pga att jag hade feber igår kväll och imorse :S Viruset tänker tydligen inte ge upp i första taget :S Fan ! Och nu kan jag ju inte vara med i fear play cup (stavning?)
och sabbar för ALLA andra ! (Man var tvungen att vara fem tjejer och fem killar och vi var fem tjejer men inte om jag hoppar ur). *SUCK* Menmen inte mitt fel....
Angående rubriken...Det var då Jamie dog (Vendelas förra häst) kommer ni ihåg ?
Det var 199 dagar sedan det hände ! <3 ÅHH vad jag saknar henne <3


R.I.P ! <3


Love yooou ! <3


MISS :´(


Älsklingen min <3

Puss ! //Emma ♥


Kommentarer
Postat av: Sofia!<33

Ni är så söta tsm små sötnosar <3 :)

2011-02-14 @ 09:06:44
Postat av: Sofia!<33

Ni är så söta tsm sötnosar <3 :)

2011-02-14 @ 09:08:16

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0