26 December ♥♥♥♥♥

Jaa, jag lever ! :D  Ska berätta om mina dagar:
Fredag: Sista dan för Therese vår praktikant och sista dan innan sportlovet! Skööönt med lov. Iaf det var väl inget speciellt direkt. Vi gjorde en lek. Men orkar inte förklara.
På kvällen var jag på party ! Hos en kompis :D Hade jääätte roligt ! Vi badade i en "pool" kan man säga... nej men en jacuzzi...! FETT skönt... Det var typ 39 grader i vattnet. Sen åt vi bananasplitt :) momma ! <3 xD

Min outfit! ♥


Hon önskade sig pengar !?

Lördag:
Hopptävling! :) Var nervös. Jag skulle ju vad med i klass 2 också! Har aldrig varit det! Men var ganska lugn. Sen när jag kom dit visade det sig att det bara var jag som skulle ha Sessan! Så jag fick göra i ordning och allt. Det var som att ha en egen häst! Och det gick SKIT bra!!!! Hon var pigg och fräsch! MYCKET piggare än vanligt! Och vi gick felfri i både klass 1 (clear round) och klass 2! Men i klass 2 skulle man komma närmast en ideal-tid på 33 sekunder. Och jag fick 44 sekunder så det blev ingen rosett där... Men det gör absolut INGET! Jag är så stolt över henne att hon inte smet eller något liknande på hela dagen! Åhhh guuud vad jag eeeeelskar den heeeesten!!!! ♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥ Så en rosett blev det ! Men det viktigaste på klass 2:an var att jag gick felfri! Det var det allra viktigaste. ♥


MIN älskling !!!! ♥♥♥ Love you!


Ny färg på naglarna! :D

PS: Nu ska jag se Melodifestivalen! Ohh nu är det Linda Pritchard! Ha en bra lördagskväll! ♥

//


Kommentarer
Postat av: Sannie

Kändisporträtt tävlingen är nu avslutad! Gå in och se om du vann :) Tack för din medverkan, hoppas du även vill vara med i min kommande porträtt tävling :)



KRAMAR!

2011-02-27 @ 11:29:51
URL: http://sannie.blogg.se/
Postat av: rayan

Gud vad fin outfit :-) <3

2011-02-28 @ 09:14:22
Postat av: emma

Tack Rayan :-)

2011-02-28 @ 20:01:45
Postat av: emma nilsson

jag har också en son outfit

2011-11-22 @ 13:07:29
URL: http://karamia blogg.se
Postat av: emma nilsson

jag rider också på rävhagen jag rider mr.butler

2011-11-22 @ 13:10:26
URL: http://karamia blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0