www.hhjaartat.blogg.se

Hejsan!

Nu sitter jag med sofia och vi har försökt och träna på Spanskan som är tills på torsdag. Vi är klara nu.
Efter skolan så följde jag med mormor och Robin på stan, där vi fikade på Siesta. Mysigt!
Imorgon är det ju ridning, så det blir förmodligen ingen bloggning förens på kvällen. Jag har blivit ganska dålig på att blogga, men jag ska försöka bättra mig!
BTW, så på lördag är det hopptävling! Och jag ställde upp med Sessan igen, kommer bli riktigt kul! ♥
Eftersom jag fick några förslag på bloggning så tänkte jag lite med "dagens bild", och sen lite tips på kläder, smink, hästsaker osv, som jag tar upp här på bloggen! Blir det bra? :)


xoxo


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0