gotta go my own way...

Tjolahopp!

Idag har det varit en riktigt rolig dag! Alla har väl varit lite fredagsglada, eller? :)
Iaf, sista lektionen, Svenska (med Aina..) dom sista 10 minuterna fick hon nog och gick därifrån :p , så vi fick sluta 10 minuter tidigare! :D taha. Efter skolan drog jag och Sofia till stan, och där köpte jag en julklapp till Tove, tror hon blir jätte glad över den! ♥
När jag kom hem så la jag mig i sängen och däckade där i typ 30 minuter. Har inte mått så jätte bra idag ändån, huvudvärk och halsont, och allmänt trött tror jag. Men nu är det lite bättre.
Mamma och Robin är iväg och köpe pizza nu, och så ska dom köpa glass till VD:n ikväll, shuHuuu!
På bilden idag ↑
+ att min tröja har kommit! Redan idag! (ni får bild när jag har på mig den, en annan dag)
Puss ♥

Kommentarer
Postat av: Fanny ♥

du ritar asbra :O ♥JB♥

2011-12-02 @ 20:15:50
URL: http://barbacka.blogg.se/
Postat av: Fanny ♥

Jaa! Han är grymt duktig :3

2011-12-02 @ 21:40:04
URL: http://barbacka.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0