Om en kille visslar till dig, lyssna inte. Du är människa, inte en hund.

Tja

Min dag idag har varit riktigt chill. Jag har varit hemma typ hela dagen, förutom förut när jag och Fia var tvungna att cykla till Willys och hör vår HK uppgift. Samtidigt när jag var där köpte jag med mig tårtbotten (+ allt vi skulle ha i vår tårta) eftersom det är andra advent idag. :) Pappa kommer också hit snart, myys!
Jag för se hur veckan blir, jag är j**vligt förkyld och ibland har jag feber. Men imorgon ska jag försöka gå.
Hörs mer imorgon!


Dagens outfit, sysn kanske inte så bra, men min nya tröja från Gina!


Och dagens facelook, inge smiink -.-


Justiin ♥

xoxo


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0