Måndag..

Hejsan!

Jaha, måndag.. alltså början av en ny vecka.. Känns väl sådär, det blir närmare jul, och det är ju bra! :)
Idag har det varit en bra dag, rolig. Vi har ganska tråkiga ämnen men dagen har gått attans fort! Skönt.
Efter skolan följde Sofia med mig hem en stund och åt tårtan som var kvar, sen gick hon hem.
Jag ha tittat på gamla Ponnyakuten avsnitt och sett julkalendern! Den är faktiskt ganska bra i år, ifrånsett 2008, 2009 och 2011.. Rena skiten dom där åren... haha ni lägger det här i era carebox ellerhur? ;) tihi..
Nu ska jag hoppa in i duschen! 

Puss!


"min allra största önskan är att träffa diiig!"


ÅÅÅåååh, miiin fin, fina tjej, du är för jävla underbar! ♥


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0