life suck

Ni vet den tiden i livet då allt suger? Man är arg på sina föräldrar, syskon t.o.m kompisar heela tiden, och man tycker livet är ett stort helvete? Typ som livets "undergång", när det går ner, man har dåligt självförtroende, ja allt är ett stort fel alltihop.

Jag tror jag har nått den punkten just nu. Det är så sjukt jobbigt, och jag vet seriöst inte vem JAG är. Jag vet verkligen inte vem jag är, jag har inte hittat det ännu. Och det är sjukt jobbigt ska ni veta. Jag tycker det är svårt att vara sig själv, någon som håller med mig?

I ena stunden är man så himla snäll, klok och bryr sig inte om alla andra, rätt vad det är så ändras det, man tänker och ser fel på en själv, och ser rätt på alla andra, man gör dumma saker och man är allmänt dryg.

Det är jag. Och jag gillar det inte, jag HATAR det och jag vet inte vad jag ska göra. Jag är rädd att ta kontakt med kompisar som jag kan vända mig till.

Mitt nyårslöfte 2012 är att bli mig själv, det kommer bli svårt, men jag vet att jag kan klara det
"Never Say Never".


Vart tog den glada tjejen vägen?

Kommentarer
Postat av: Fanny

That´s right. be strong ;)



sv: ja den e verkligen bra! lite dyr kanske men den e värd det! 6000 kr :/ kolla min kamera - jämförelse http://cannon.blogg.se/2011/december/jamforelsen-klar.html#comment vi badade i kameror och testade dom, min systemkamera va bäst ^^

2011-12-26 @ 17:48:27
URL: http://cannon.blogg.se/
Postat av: Sofia

Du ska veta att jag finns om du vill prata <3333333

2011-12-26 @ 19:27:29
URL: http://mmyyliife.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0