Kom med idéer, för min skull ? ;D

Godmorgon!

Vaknade vid typ halv 9. Jag ska nog va med Tove en stund innan jag sticker till stallet (Lucia.) Ska bli riktigt kul! Längtar.

Jag känner att jag inte har så mycket att skriva på bloggen längre, och jag tycker det vore ganska tråkigt om jag måste ta bort bloggen när statistiken är ganska bra, och jag har ganska mycket skrivglädje kvar, så hur tycker ni?

Ska jag ta bort bloggen? Eller ska jag fortsätta och ni ger mig idéer på vad jag kan skriva om?
Tex dagens bild? Om jag ska skriva lite om Bella?

Jaa, fantasin flöder i MITT huvud, men det kanske inte är så intressant det jag kommer på för er som läser den? Eller?

Så nu tycker jag att ni kan sätta igång och kommentera lite idéer, KOM IGEN! Jag VET att ni klarar det, tar bara någon minut!

Puss och ha en bra "tredje-advent" yay, snart JULAFTON! :D


Eller kanske lite "bieber-fact" för er som är lika intresserade av JB som jag! ;)



xoxo


Kommentarer
Postat av: Anonym

du ska inte sluta blogga! eh du kan skriva om: dagens outfit, hiss eller diss, lite justin bieber händelser, "jag vill ha"... typ kläder, tipsa om saker, sen som vanligt om din vardag! kram!

2011-12-11 @ 11:41:04

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0