Justin Bieber.....är M!N!

Hejsan Svejsan.

För en stund sen var jag och handlade godis och läsk, köpte typ ett kilo, som baaara är till mig! :D hihi...
Ikväll ska jag väl slå in lite paket och sen bara tjilla. Ska nog sätta på en film och mysa.
Saknar Fia :( Vill ha min sleep-over poolare här.. mycket roligare då! ♥ Vi har lagt ut en ny fb-status som lyder såhär:
"Om 25 pers gillar dricker Sofia och jag varsitt ägg, utom äggulan, videobevis kommer :D"

Och det är 16 som gillat, så vi får se, men tror nog det kan gå upp till 25... sugen på ägg? Njaaa...
Hatar ägg i vanliga fall också, så det kommer bli kämpigt! haha!

Nej nu ska jag ladda ner film, puss och det här blir nog sista inlägget innan julafton! Jag får se om jag hinner blogga imorgon. Och om jag int gör det, hälsar jag er nu:
GOD JUL!




gammal bild!

PÖZZ

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0