Home sweet home..

Hejsan!

Hela dagen har jag tillbringat i Slite med Bea, Alva och Sofia. Vi har haft grymt kul! När vi kom ut dit, åkte vi direkt till stallet och såg på Alva när hon red, gick jätte bra för henne, så duktig så!!
När vi kom hem chillade vi i hennes rum, pratade och garvade som faan. Har inte haft så roligt på länge.
Vid 7 tiden kom Sofias pappa och hämtade oss och körde hem oss. Ikväll har jag sett film med Robin, Johan och Jocke. Vi såg någon Alien film, komedi. Riktigt bra faktiskt.

Nu ska jag gå och lägga mig, skulle varit med Malak imorgon, men farfar fyller 75, så vi ska ut dit och fira honom. Kommer bli kul (:
Nu: The vampire diaries.


En gammal bild på Bea och Alva. (Bea till vänster, Alva till höger), ni som får mig att må som allra bäst. ♥

xoxoxoxoxoxoxoxo

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0