Eenie Meenie

Hej!

Jaha, då var det 1 decemeber! Himlar vad tiden går fort, knappt 24 dagar till julafton! Har nog aldrig längtat såhär till jul, helt sinnes. Längtar verkligen! Kan det inte bara bli julafton nu? Och sen vara det varje dag? :D
Har ni fått snö?
Inte vi! Fett wierd. Idag har det varit bra, vi hade ett vanligt glosförhör i spanska som jag inte hade tränat så jätte mycket på, så fyllde typ inte i 4 stycken, och fick 26 av 31 tror jag. Ganska dåligt för mina resultat i vanliga fall, hmm.. får förbättra läxorna i guess.
Efter skolan följde jag, Tove och Sofia med Becka hem. Tove och Fia satt typ inne på Beckas rum hela tiden, medans jag och Becka satt vid datorn och garvade åt Solsidan. HA-HA
Fett kul hade vi. (Jag och B.)
Hörs imorgon, då det är fredag! Wihuuu!!


MÅSTE ha! jag bara MÅSTE! En standup, i lifesize! Så han kan stå i mitt rum heeeeeela tiden (a) ♥

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0