D:are!

Hej!

Nu sitter jag och äter, blir kycklingryta och ris, mumms! Ridningen var HUR rolig som helst, och det gick bra också!
Vi fick hoppa barbacka. Alltså stallet, där trivs jag ALLRA bäst. Helt sjukt vaad mysigt och roligt det är där!
Jag gick precis in på Schoolsoft, och där visade det sig att jag fick D på SO provet (som var idag) och D på engelskan också! D motsvarar VG tror jag.  Så jag är jätte nöjd faktiskt!
Imorgon ska vi ha någon gruppgrej i skolan, är med Rebecca och Bella, så det blir väl bra (:

OCh imorgon är det 3 dagar kvar till JULAFTON! Var faaan tog hösten vägen!? Har ingen julkänsla alls...!
Nu ska jag hoppa i duschen, BTW, har jag suttit en timme nu och twittrat Justin typ:
"Bring JB to Sweden" osv. Hoppas han nu kommer!! :D

Pözz


Du är BÄST gubben! I love u! ♥ (Bilden är inte tagen idag)

Godnatt!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0