baaad...

Hejsan!

Min dag har varit ganska stressande, inte jätte, men lite, därför har jag inte hunnit sitta vid datorn.
Efter skoldagen (vilket var ganska bra) så cyklade jag hem och bytte om och sen var stallet nästa stopp.
Vi skulle hoppa ikväll och det gick bra! Hon smet på första hindret, men tror jag kom lite för snabbt.
Annars gick det huur bra som helst och hon hoppade allt! Min fina chey! ♥ (+ att hon hoppade det högsta hindret!), duttit!
Efter ridningen så åkte vi hem och jag duschade. Mamma har förhört mig ikväll på NO:n (prov) som är tills på torsdag, kan det riktigt bra faktiskt! (: Känns bra!
Imorgon har vi bad, buhu.. hatar det.. Vet inte vrf, antar för att man visar sin kropp?
Men jag tror det kommer gå ganska bra. Det brukar det göra.
Nu ska jag gå och lägga mig, pöööss!


-För några dar sen..

Goodnight, sleep tight

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0