What do you want from me?

Tjena snyggon!

Idag har jag mått mycket bättre! Verkligen jätte skönt. Vid 2-tiden åkte vi upp till vibble där några i vår släkt (mest a-kusiner) var där. Vi skulle fira pappa i efterskott, eftersom alla inte var med när han fyllde år. Vi åt muffins, kärleksmums och bullar. Det var gött! :D Sen åkte vi förbi farmor och farfar. Vi åkte dit för att vi skulle få våra pengar för jobbet, fick en 500-hundring! :) yay! Sen så efter en stund kom kusinerna och Isak. (Victors kompis) och vi spelade fotboll allihopa. AS kul hade vi! En stund senare åkte vi till Donken och köpte mat. Vi åt där.
Efter det åkte vi till willys och köpte godis och jag köpte massa gott till Bella, som grisöron xD Som hon ääälskar!
haha... men det luktar as. Nu sitter jag och tittar på Bond. En gammal. Den är riktigt bra faktiskt!


haha, min URknäppa hund! (Visste ni föresten att hon hette Loppan innan vi fick henne!?)


Bella! (Sofias mormors hund)


On our way to Norrtälje! xD


På väg hem! :))

Puss!



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0