mat

Hejsan!

Nuu är jag hemma! Puhh, fan vad trött jag är!! Otroligt! Vi var ju på utflykt idag och det var ju typ 7 km dit!?
Höll på och dö av värmeslag. När vi kom dit iaf, så typ åt och drack vi ganska mycket. Och sen gjorde vi massa grupplekar som var ganska kul. Men sen vid 1 igen gick vi hem, och eftersom pappa bor på vägen hem, så gick jag, Sofia och Tove dit ist. Pappa åkte på en gång eftersom han skulle jobba. Och då var vi där med Bella :)
Och när vi varit där kanske en timme upptäcker vi ett sår som Bella hade bakom örat, helt köttigt!
Blodigt och varigt! usch vad synd det var om henne! Hon hade typ krattat upp hela skinnet och allt, så vi drog till Zoo Market och köpte en sån där plaststrut som hon fick ha, min fina lilla hund
Sen så åkte vi hem och strax ska vi äta tacos! Efter det drar jag och Sofia till hemmakväll och där ska jag köpa en Ben & Jerrys! Och sen hämta våra cyklar på skolan som står kvar där! ^^

Hörs senare,,, kanske!


min älskling!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0