I think about you all the time!!!

Hej!

Är hemma från stan nu. Skulle ner och köpa den där tröjan! Är såå nöjd! Den är grymt snygg! Sen så gick jag ner till det lilla tåget (som pappa kör) , då är han utklädd till adelsman ^^ haha, han såg ju för gullig ut!
Jag åkte med han 3 ggr med tåget runt ringmuren. Sen gick jag och handlade åt mamma och sen cyklade jag hem.
Vi ska strax äta, det blir köttbullar och potatis! Mormor och morfar kommer inte ikväll, dom hade mycket o göra.
Så vid 4 ungefär ska mamma, jag, Robin och pappa ner till medeltidsveckan och titta! Ska bli skoj :)

Ska kanske börja med dagens facelook?


mongo.. haha..



puss//


Kommentarer
Postat av: Alva :)

Vad fint du har gjort det på din blogg :).

Har glömt att kolla på din blogg på ett tag :(.

kram :D

2011-08-13 @ 16:15:46
URL: http://hestoryttare.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0