I love you so much, that it hurts...

Hej alla sötnosar! ♥

Nu har jag skjutsat Tove till bussen. Saknar henne redan :( Nu sitter jag och tittar på Simpsons. Måste bara berätta om i morse då jag och Tove BESTÄMDE att gå upp klockan 7, för att hinna göra lite innan hon åkte. Vi satte klockorna på 7, och när det ringde, hörde jag inte något på heeela signalen! Och min blir ganska hög. Sen vet jag inte vad som hände, om jag somnade om, eller vad jag gjorde, men kanske någon timme efter hör jag:
T: - Emma!
E: - Jaa jag är vaken!
Sa jag och satte mig upp, och lika snabbt som jag satte mig upp slumrade jag till och dog i sängen xD Är verkligen ingen morgon människa! herregud... Så himla roligt vi hade nu på morgonen när vi tog upp allt, men till sist vaknade vi halv 10! haha :P
Idag ska jag typ bara slappa, känner hur trött jag är! Efter att varit uppe till typ 3, i 3 dagar -.-


Dom här fick jag av Tove! ♥ Kan tyvärr inte ha dom för länge, för mina hål blir mindre, eftersom dom här öronhängena är mindre än dom man får från början..


Kommentarer
Postat av: Toffsan<3

Hahahahaha!!!!! Ja det blev en speciell morgon!!!! xD Du blev verkligen fin! saknar dig!!! <3<3<3<3<3<3

2011-08-22 @ 10:02:02

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0