Eat makeup, so you can be pretty on the inside

Hi!

Mormor och morfar är här nu. Vi har ätit för någon timme sen, och nyss käkade vi glass, gott!  Kan fan inte sluta tänka på att helvettet börjar i övermorgon, och snart kan jag skriva imorgon!!! ^^ Det är fan heeelt sjukt att ett helt sommarlov gått.. Helt sjukt.. Har fan aldrig känt mig såhär ovillig att gå till skolan. Vill INTE börja en ny klass. Kan inte beskriva hur j*vla dåligt jag mår.. Längtar bara tills hela skiten är över. haha.. Nej, får inte tänka negativt! 
Aja, imorgon vet jag inte alls vad jag ska hitta på, har ni något förslag, sista lediga dagen?


Eat makeup, so you can be pretty on the inside


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0