Sofia Johansson och Sofie Vistrand ♥

Hej Hej! :)

Vad gör ni? Själv sitter jag och äter hamburgare och pommes. Gott! Men skräpmat ^^ Haha! Har kommit hem från stallet där jag tittat på Sofia som ridit! Sofie kom också <3 kul hade vi! :)
Idag red dom ut, och Rosete var väldigt glad (vilket som är ganska ovanligt) och hon var väldigt fin! Och Sofia var också jätte duktig! Stolt över mina två tjejer :) <3 Jag och Sofie tog lite kort (som jag ska lägga ut) eller det blir typ en x) Vill inte lägga ut dom andra.... Aja ingen bryr sig ändå right?
Sofia kommer hit sen och då ska vi träna på spanska läxan som är till torsdag, ett stort prov. Jobb att göra!
Nej nu ska jag inte skriva mer,,,, ni får bilder......  :)


Jag och Fia gjorde chokladpudding förut :) mumms!....


Nya naglar! :D


Mina jeans (ni har ju inte fått ordentliga bilder på dom)


Älskar dig babe (Sofie Vistrand) ♥


Du är så söt, gullig och duktig gumman! ♥


Puzz!




Kommentarer
Postat av: Rebecka [FOTO]

sv: Tack så OTROLIGT mycket för kommentaren! Den värmer ♥ Jag är så glad att mina tips kommer till nytta! Tveka absolut INTE att kommentera/maila om du behöver ha hjälp med något!



Din blogg är jättefin, var stolt! ♥



KRAM!

2011-04-05 @ 08:49:17
URL: http://belovedmee.blogg.se/
Postat av: Sofia :)

Tack sötis du är också dukti,snäll och söt! Puzz <3

2011-04-06 @ 18:26:06

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0