Mysigridtur.se?

Hej b-rruuuudaaarr :D
Efter skolan cyklade jag och Sofia direkt hem och till stallet. Där vi snabbt gjorde i ordning hästarna och red ut!
Jätte mysig uteritt! Men inte så jätte bra väder ^^ Men det blev bra ändå! Sen så tänkte vi ta en galopp i ridhuset men det blev för fullt, 6 stycken i lilla ridhuset om vi kommit in.... så vi skrittade hem till stallet, tog av sadlarna och red barbacka! SKIT mys! <3 :D Och det gick bra, Lisa börjar bli mjuk igen! :) Hon går jätte fint ibland! <3
Annars gick allt bra, råkade rida på gräsmattan,,,, så vi fick lite skäll av hon som ägde stallet, men vi bad om ursäkt (vi visste ju inte) så blev allt bra, hoppas jag :) Ni får inte bilder ikväll är skiiit trött efter denna skolvecka, plus att det är massor med bilder, så orkar inte gå igenom dom också. Men nu ska jag strax gå och lägga mig.
Puzz!!


Älskar dig ♥

 


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0