Kära bloggläsare ♥

Hej min älskade, bästaste och finaste bloggläsare!

Bloggar från pappa, han har skaffat ett månads internet! HAPPY :D För då kan jag blogga! ÄLSKAR er! Statistiken är skit grym! Runt 30-40 läsare per dag, det är mycket för mig, för förr hade jag runt....hm... 5-10 läsare xD haha patetiskt..... :) Så nu är jag väldigt glad! Idag är det ju vallborgs afton (typ?) Så vi har varit på resturang och ätit! Med kusinerna, farmor och farfar och pappa, lillebror och storebror! Mys. Vi åt hamburgare (barnen) och dom vuxna åt någon slags biff. Hamburgarna var lite för "maffiga" för min smak, men annars var det jätte gott!
Til efterätt blev det mjölkchokladmouse, OMG! Vad gott! Fan det godaste jag smakat! :) Riktigt gott, med hallon och lite kolasås! Sen så var vi nere vid havet så fick Bella bada, andra gången i hela sitt liv. Hon gjorde det igår också och då var det första gången! Så jag har badat henne i badkaret två gånger i rad^^ Haha,,,,ganska jobbigt.
Plus att hon fäller så mycket nu, vinterpälsen ska bort! ♥
I fredags var jag aldrig i stallet, Sherry är jätte dålig, vet inte om hon kommer gå bort också,,, så jäkla synd om Vendela! :´( Fan tårögd...... Aja,,,,, inge roliga nyheter.
Ska strax gå och lägga mig och se på något, kanske en film? Vi får se! Puss! ♥


Old times ♥

Hugs and kissies! ♥


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0