Frågor,svar!!

Hejsan! Nu tänkte jag svara på era fina frågor! :)

ida johansson om Frågestund!: 22 April, 00:06

sv: tack gumman. desamma!

1. hur länga har du ridit?
2. vad gör du på din fritid förutom att rida?

Svar:  1.  Jag har ridit i 4 år :)
Svar: 2. Förutom att rida är jag med kompisar,
jag har gått på gymnastik också. Kram! :) <3

Mili ( Emilia C.H  ([email protected]) om Frågestund!: 22 april 22:20

Hej Embi!
1. Vad har du gjort på lovet?
2. Har du ridit nåt?? :)
Ses ! Love you !! <3

Hej Milia!

Svar: 1. Jag har varit med Sofia för det mesta,
men också varit ute i skogen mycket med min hund :)

Svar: 2. Ja det har jag faktiskt :)
 På Vendelas och Amandas hästar :)

Sofia :) om Frågestund!: 23 april 11:18

Hej Embi Dembi :)
1. Vilken är den bästa låten du hört? <3
2. Vilken är den bästa boken du läst? :)
3. Vilken är din favvo mat? :)

Love You <3 HOppas du får en bra påsk gumman :)
Puss puss <3 <3 <3

Hej Sufi! :)

Svar: 1. Den bästa låten jag hört är nog bland annat Bruno Mars med Grenade. Men annars är ju MJ:s låtar RIKTIGT bra! :)

Svar: 2. Den bästa boken elr serien är Klara! Av Pia Hagmar. Men annars är det nog.....Twilight! :)

Svar: 3. Pannkakor! Men också lasagne! <3
Love you toooo, tack för frågorna!!!! Detsamma! <3 PUSSI!!  :*

Emelie om Frågestund!:

Varför började du blogga?
Har du någon idol?
favvo film?

Svar: 1. Jag började blogga för att mina kompisar bloggade och för att jag kände att jag ville skriva av mig lite ibland.

Svar: 2. Har ingen speciell just nu, men isåfall är det väl Bruno Mars :)

Svar: 3. Min favorit film är titanic! En så otroligt bra film! Och sen många fler, men den är RIKTIGT bra! :)

Tack för frågorna!!! <3

Jennifer om Frågestund!:

Hur kan du va så SÖÖT!!?<3

Svar: Hahaha gumman då....... Tack! <3 Men jag vet inte,,,,, haha xD (jag tycker inte det själv....) DU ÄR SÖÖÖÖT!!! <3

Toffsan <3 om Frågestund!:
Har du ramlat av Sessan någon gång?
Vilken är din favorit färg?
Vilken är din bästa bok du läst?
Har du flyttat någon gång?
Vilken är din favorit film?
Vad vill du bli när du blir stor?

Svar: 1. Nej det har jag faktiskt inte :) Men nära.

2.Min favorit färg är röd, vit och svart! :)

3. Klara serien och twilight!

4. Ja det har jag, tre gånger :)

5. Titanic :)

6. Jag vill bli något med djur och göra,,,, men mest djurpolis som hjälper djur som blir misshandlade o.s.v.

Tack älskling för frågorna!! PUSSI!!! <3

 Tack söta människor som frågat!!! <3

Jag vet attt inlägget blev cp,,, men försökt läsa iaf :D

Puss!!! //Emma <3

24 April, 12:20

12:00

 

 

 


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0