Bildbomb!

Tja! :)

Har precis ätit frukost nu och sitter och tittar på tv. Ser på djurpolisen. Tänk att vissa bara kan göra så mot sina djur! :o sjukt... Ska vara med.....Sofia x) idag. Som vanligt :) Så jäkla skönt att vara ledig!!! :D  Haha. Så jag ska nog följa med Sofia till hennes ridning ikväll. Sofie kommer kanske också! :)
Har inget mer att skriva, det får bli en liten bildbomb! :)


Detta blev fikat till klassen! Mumms var det! :)

Från stallet:

Lisa och Sofia ♥


Sherry Darling ♥





Hade lite tråkigt när jag var hos farmor och farfar så tog lite bilder där :) :











Duschade Bella i helgen och hon ser ut som en liten isbjörn när hon väl är klar!! Min lille huund <3


Sötnos! ♥



Imorse:


x)

PUZZ!!






Kommentarer
Postat av: Toffsan<3

JAAAAAA! Fikat var värkligen gott gumman!

Hoppas ni hade kul i stallet!<3

Jag vill inte äns prata om dom stackars djuren, hur sjuk får man va??????????!!!!!!!!

2011-04-04 @ 15:38:09
Postat av: Emma

Vad bra!!! :D

Jag det hade vi,,,,,tills senare.....du vet.

Jaaa, sjuka bajskyrvar! Haha xD

//Emma & Sofia <3

2011-04-04 @ 16:30:49

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0