Stallet! <3

Hejsan!

Igår var jag i stallet elr det var jag i förrgår också, jag tog hand om Jamie,
Vendelas häst, för hon har blivit trampad på foten av Jamie,
ajj aj aaajjj!
Den var helt blå!
Och ändå hade den var ännu mer svullen innan!
Jag skulle dit idag också egentligen,
men hovslagaren kommer så då behövde jag inte:)
Så den här veckan har jag varit i stallet hela tiden!


Igår var jag,pappa och Robin vid pölen, det är en liten "badstrand" kan man säga xD
Fast den är extremt liten ;)
Och det var fan ljummet!
Sköönt, sen låg jag och sola.
Ikväll har jag åkt till willys med Robin och köpt lite godis :D
Även fast det var söndag! :P


Idag tänkte jag och Sofia åka till rävhagen, för nu är det
den andra veckan, och det är ridläger, så vi tänkte åka dit och kolla lite :)
Kanske se när dom rider o.s.v



Jamie när hon har fått kommit ut i hagen, i förrgår :) <3

 

Lisa! <3  (Dom där remmarna hon har för ögonen det är för flugor)


Molly!! <333


Pölen, den är större, men allt syns inte på bilden.


Inte lite Vallmo!

Puss //Emma


Kommentarer
Postat av: Clara

SNyyygggggg bblllooooogggg!!!!!

2010-06-29 @ 21:26:04
URL: http://nogg.se/clara99
Postat av: amanda (:

men gud vad fina bilder du kan ta!!!

vad kallas det dära som hästen har vid ansiktet????:)

det var fint ju! <3333

jag älskar dig finns din msn att få tag i nånstans?:))))

kramis<333333333333333333

2010-07-12 @ 17:10:43
Postat av: Mathilda

Hej! Ligger den där poolen i mellan Tofta och Stenkumla??? Min kompis rider på rävhagen. Vem är din favorit häst???

2011-06-19 @ 19:45:28
URL: http://detektivenemilochvi.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0