:`(

Hejsan!

Glad midsommar elr vad man säger xD
Nu är ridlägret slut!
NEEEEEEEEEEEEEEEEEEEJJJJ!!!
Det var iaf i fyra dar, och jag hade sååååå kul!
Jag fick faktiskt inte Zolito :(
Men jag fick Carmen, och hon är också jätte duktig,
visst jag blev besviken och ledsen, men det gick super :)
Måndag: Vi hade först vanlig dressyrlektion och det gick skiiiit bra!
Sen så red vid ut barbacka, och det var jätte kul!
:)

Tisdag: Hade vi hoppning, höjd: 60-70 tror ja
och sen på eftermiddagen hade vi dressyr igen och det gick bra:)

Onsdag: Då hade vi faktiskt gymkana! Det var väldigt roligt,
man skulle bla rida slalom sen på väg ner till dom andra igen skulle
man hoppa av hästen och stoppa ner ansiktet
i en hink med vatten, och där låg ett äpple som man skulle
ta en tugga av :D
Haha...Alice i mitt lag stoppa ner HELA huvudet, håret ALLT!
Gud vad roligt det såg ut!
Och sen så red vid ut igen :P

Torsdag: Hade vi först vanlig lektion och på em =eftermiddagen
hade vi hoppning, som en riktigt tävling fast alla
fick rosetter, och jag och Carmen blev felfria! :)

Det här lägret har varit det roligaste jag har gjort i mitt liv, det var
lite synd i början när jag inte fick Zollan,
men så är det<3
Han är ändå min lilla hunny! <333

Hoppas ni har haft det bra dom här dagarna, då
jag inte bloggat.
Men jag måste hoppa i duschen nu,
vi ska ut till min mormors syster och hennes man och fira midsommar.
Så ni kanske får bilderna i morgon,
det är extremt många, så jag hinner inte nu :(
OO shiiit vad jag saknar hästarna redan :`(
Miss!!!!
Puss //Emma


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0