Bilder

Hej!

Nu ska jag försöka få in alla bilder här i inlägget,
det är så många så jag kanske inte lägger in alla idag,
men då kommer dom eventuellt på söndag eller på måndag!

Igår kom vi hem ca 12, så det blev inte så sent.
Men det var kul :)


Detta är Gizmo, det är Sessans barn,
hon den där lilla hästen som var
min favorit förut :)



Skeleton :)


 

Carmen som jag hade :)Hon ser lite drogad ut :)



Jag och Carmen <3



Haha! , den gick av!


Jag "rider" :P


Stallet har fått en till liten nykomling :) <3


Och mer kattungar! :)


Zolito! <333Satan vad jag älskar dig! <3


<3


Mina två små sötnosar <3



Inför hoppningen, titta hennes lilla knopp i
pannluggen! <33


Vinnare! :D



YEE! Tre nu :)

Midsommarafton:



Shirak :) Sööt!


Ja, vi åkte traktor också :)


Och vår egna lilla midsommar stång!

Så, det var alla bilder! *STOLT* hehe :)

Puss //Emma
PS: Är hos pappa i helgen!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0