tjenare!! :D

Hej Hej!

Vad göres? Jag gör nothing, har målat naglarna vita den här gången xD
Snyggtsnyggt..blev det! <3
Idag har jag varit med Malak och.....TOOOOVE!!!! <3
Fan vad jag har saknat henne!!!! <3
Har så j*vla ont i ryggen nu för tiden, när jag badar i kallt krymper den
ihop sig som en jäkla boll :D :(
Mamma föreslår att jag ska lägga mig en stund på spikmattan....
men det gör typ as ont..^^?
Juste, köpte nagellacket idag! Depend.
Skit bra faktiskt.
Men vi hade iaf varit på stan. Vi prova lite skor och
åt vid mc.donalds
Och sen titta vi i lite butiker... hitta inget, jo en tröja fast den var för dyr ^^
Tycker inte ni kläder är så förbannat dyra nu för tiden !?
Stör mig så in in ******* på de!!! Vi har iaf haft skitkul! <3
Längtade efter en liten bästisdag! Senast var typ förra året ?
Ikväll/natt ska vi hämta en av mammas kompis, hon ska bo här några dar,
hon bor annars i vanliga fall typ i stockholm ?
Aja...klockan är mycket och vi ska hämta henne klocka  12 typ ...
och jag ska följa med....men det som är det roliga är att mamma jobbar så vi kommer vara
alldeles själva med hennes kompis, och vi har inte träffat henne förut !!?
Haha...det kommer nog gå bra ändå! :)

Puss och go natt! //Emma


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0