Sweet home! <3

Tjiiing!

Nu har jag kommit hem till lägenheten igen!
Shiiit vad skönt!! <3
"lantlivet" är inget för mig :)
Om det inte finns hästar xD
När vi kom hem mötte vi Antrax vid parkeringen,
som om han visste att vi skulle komma,
och sen så ropade Antrax och då kom han springande :)
Va gölligt! :D <3
Och nu har vi internet!!! :) JIPPI !?
Fast nästa vecka ska vi till pappa igen hela veckan!
För det kommer fler hyresgäster! ÅHHHH :(
Och efter det är det inga fler som ska bo här,
men då ska vi dra till elgiganten elr något sånt och
köpa en tv!
För alla pengarna. Det har mamma längtat efter ;)
Igår var jag och Sofia och tittade på cirkusen! :D
Hihih, jag tycker det är väldigt roligt,
för dom är så otroligt duktiga!!!<3
Och igår var det med värsta maffiga Frieser (stavning) hästen!!!
Fy f***n vad fina dom e!!!<3



Frieser:



J*vla vilken maffig!
Brazil Jacks var sådär! Mannen, fy satan! <3



<3

Sen hade dom såna här jätte små
hästar, shettisar!
Så himla söta!!! <3


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0