Tisdag!=)

Hejsan!

Idag har jag haft språk för första gången!! :D
Det var ganska roligt. Vi gjorde ju inte så mycket första gången.
Och jag kan räkna till fem!:
ono, does,tres,cuatro,cinco!
haha jag kan! jag kan!! haha :D
och sen så har jag haft träslöjd.
och min träslöjd lärare blev aass arg på mig,sofia,casper och ville ida.
vet ej vrf riktigt, men aja....!?
sen så har jag ridit ikväll och min älskling är tillbaks!!!!!
Zolito är tillbaka!!!! <3
faaaan vad jag har saknat honom <33333!!!
hunny......
Det gick jätte bra på Sessan idag! Det gick hur bra som helst!
När vi red arbetstrav så har jag fått faktiskt
fått jätte bra sits! jag skumpar inte lika mycket och hälarna åker
inte in i stigbyglarna så mycket längre!
haha! vad roligt!! =)
Och! så tog vi skolfotot idag. jag blev inte så jätte bra,
men bättre än förra året iaf.
Vi syns imorgon!
Hugs!! //Emma


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0