Sommarlovet är över!

Hejsan!

Idag började jag skolan: tisdagen den 24 augusti!
Men guuud vad jag har saknat alla!!!
Så det var jätte kul att komma tillbaka.
Nu var det ju en ganska lugn dag och det kommer bli mycket mer läxor
och sånt!
+ språk! Jag ska ha spanska, men jag vill ha svenska/engelska,
men jag har inga sorts problem med "nya" saker,
som man måste ha när man ska få svenska/engelska....
Idag har vi fått glass :D
Det får vi första dan i skolan av glassbilen!
Och vet ni?
När glassbilen skulle svänga in på skolan körde en moppe in i kanten
på glassbilen!
haha...alla garva! :D
Men det var inte direkt en smäll utan en liten puff bara,
men som alltid händer så tittar jag åt ett annat håll när
något sånt händer......
:@
Träffade Agnes Ljung också.... hon har ju börjat på solberga nu.
Och igår så fick jag en ny tröja av mamma!
Men rosor på, ASSSS fin!!
(ni ska få så bild)
Och om två veckor ska vår klass och dem andra sexorna
(jag är sexa nu! :D)
ut till landet någonstans och leva typ medeltida?
Asså sova över där en natt, och göra eld och sånt.
och det finns ingen vanlig toalett, bara dass!!!!
Urk!
Nu blev inte bilderna jätta bra men:
Min tröja:




Loooove ! <3


I provhytten! :)

Jag bara ÄLSKAR den!
Hugs!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0