Ridning! <3

Hello!

Ikväll har jag ridit Sessan.
Det började med att Agnes smsade mig och undrade om vi kunde
cykla tsm till stallet.
och jag sa ja, så vi mötes kvart över fyra vid
lilla elefanten (pizzeria).
Och sen cyklade vi.
Och vi red ut idag, det var fint väder men blåste.
Iaf så red vi ut och vi skulle trava lite, men det var massa orienterare
så vi fick mest skritta, men när vi kom tillbaka till ridhuset
fick vi trava 5 min.
Sen så sessan, hon får ont i magen av ensilaget (mat)
så hon höll på att lägga sig ner när jag
satt på !!
Fast det hade hon gjort på en liten tjej som var i samma
grupp som Sofia.
Hon hade lagt sig neeer!!!!! :O
Men iaf så fick Åsa (ridläraren) ta av sadeln när jag skrittade med henne för
hon höll på att lägga sig ner.
Sen när jag skulle leda in henne fick jag knäppa upp
alla remmar på tränset i skritt.
För om man stannade en liten stund, så drog hon ner huvudet
och vek benen under sig och la sig.
men iaf så ställde jag henne i boxen och drog snabbt av
tränset och hon la sig direkt!
Stackarn...hon såg helt död ut, och vi fick inte va ena benskyddet
för hon låg på det :`(
Stackarn..... min lille sessi lessi! <3


När jag red henne ida :) <3

Gumman....

Love you hunny <3



Hon ser ju död ut, stackarn...

Hugs!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0