Måndagen 16 augusti!

Hejsan!

Ikväll har ridskolan börjat igen, och sofia rider på måndagar,
fortf.
Så jag var med, och det gick jätte bra för henne, hon red
som vanligt Rosete! <3 fick träffa Simon också <3
:D
Satan det är 8 dar till skolan, FUCK!!!! :O :S
Så J*vla boring! :(
Med alla glosor och allt,
och vet ni !?
Igår kväll skulle jag och sofia sova i tält,
men vi hittade två äckliga kryckor!!!!
Uack!
Så vi fick panik och bara spran ut och gick och la oss
i soffan, inte skönt ^^
Det var en jäkla fluga som satte sig i våra ansikten också :S
Så man kunde inte sova!!! :(
HATAR insekter, ALLVARLIGT är skit rädd :S ^^
Imorrn, ska jag rida, då ska jag välja Sessan,
ska visa lite hyfs (hon slängde av en tjej tre ggr
på 5 sek! )
Så då ni! :)
Aja...syns!
Puss //Emma



Titta vad lång min lugg blivit!! (mongo-bild!)


Jag, efter att malak ficksat i ordning mig! <3 :D


Hihi, peace!


Jag och Rosete <3


Puss!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0